Feb 1, 2011

random? fuzzy random

adehh kena tanda oleh mummy cik aiyu
err macam tau je kita tgh pusing2 study fuzzy random nih. 
Erm nak list down apa ni? tentang diri juga ya. 
cam lebih kurang nak kenal diri la ni ya.
Jom semak apa random things about me.


"Once you have been tagged,you are suppose to write a note,
with 25 random thing, fact, habits or goal about you. 
At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tagged you.
If I tag you, it's because I want to know more about you.
Your cooperation is highly appreciated."

  1. sy suka je berperasaan, tetiba mcm nak tolak sesuatu
  2. saya nak tau kenapa saya mesti fikirkan 25 perkara y nak didedahkan ni? hehe
  3. dulu masa sekolah, sy suka sembunyikan beg kawan2 masa rehat..;)
  4. akan makan wedges kfc kalau mengantuk semasa memandu dilebuhraya
  5. saya tak suka org sedawa kuat2 depan saya
  6. lebih suka ajak anak bercerita semasa nak tidurkan dia 
  7. suka makan sejurus selepas makan ;)
  8. shopping secaara solo adalah all time favorites. takda sapa nak halang budget 
  9. suka suruh org lain tengok signboard semasa memandu
  10. lebih suka memasak kat dapur n kediaman sendiri.
  11. penah kena marah dgn mak sbb mandi kurang dr 5 min ;)
  12. dulu kat sek rendah, ayah saya bgtau kat cikgu jgn benarkan saya masuk library. sebab saya sibuk suka baca novel je..
  13. haa penat juga menaip lama2 ni ya.
  14. saya suka apa y sy suka
  15. tak pandai nak parut kelapa..hahaha sbb suami sy kata itu keja dia ;)
  16. saya pening pala asyik2 nak kena cari problem statement, pastu kena selesaikan sendiri masalah y saya cari.
  17. seorang kawan baik saya tau saya suka bangun tengah malam dan makan dgn riang, apabila sy sendiri. dengan harapan takda sapa y tau la kan
  18. saya selalu dapat markah komunikasi y rendah
  19. saya pernah kena komen dengan majikan sbb saya kerap tak join makan2 lepas mesyuarat
  20. saya tak suka menyiang ikan, apatah lagi bersihkan ayam dan kawan2nya .. wpun saya suka makannya..hahah...
  21. kalau 5x saya buat kek, biasanya 3 daripadanya tak jadi..
  22. saya tak boleh minum kopi waima bekasnya atau perisa y sewaktu dengannya. sakit perut!
  23. saya teringin nak pandai n faham simbol2 matematik y cantik2 dalam jurnal
  24. saya tak boleh pegi kedai semasa lapar. karang tengok selipar pun saya boleh beli.
  25. saya pun taktau kenapa rupanya saya ada banyak perkara y saya suka dan tak suka

fuhh.. berpeluh mak nak.
last but not least, maka dengan ini,
saya mengishtiharkan mahu tag lah 25 org pertama yang singgah ke sini. 
sekiranya berkesempatan & anda ada sekurang2nya 25 perkara y mahu dikongsikan dikhalayak

Thank You

No comments:

Post a Comment