Jun 21, 2011

gadis bunga. nora elena dalam kenangan

sapa ingat nampak bunga macam ni kat mana?

ingat tak?

ala tak ingat dah ke?

iya kita tau bunga ni cantik
sungguh ke dah lupa?
isk2..cuba perhati yang ini
ke bunga lain? hehe
dah. itu je nak citer ttg bunga ;)

19 comments:

  1. feeling cameron, hehe.. tp japan punya koen lg best! ekekeke...(red roses xde ke? :D)

    ReplyDelete
  2. wewittt...anteknyaaa nk ler tgk tuan dia posing sama... suka bunga 3 musim tu cantik! Ez rindu NE eh hehe hanis smp skrg tak sempat tgk habis lg haha teruk tak?

    ReplyDelete
  3. uwaa..xtau katne,sbb xlyn NE..tp,suke bunga jugak..

    ReplyDelete
  4. wow hyrangea!! sukanyer akak...kat japan rata2 nmpk kn bunga ni...gram nk petik jer bunga ni..tapi tak leh nanti mencuri pulak..dulu2 kat m'sia k'ida beli bunga plastik wat p'hiasan..suka sgt!

    ReplyDelete
  5. dekat sini pun byk jumpa bunga ni..mmg tukar2 warna eh..cantik kan..aa k.ez ni mmg peminat setia NE ni..heee~

    ReplyDelete
  6. aww..bile model cite NE tu nak bertukar ngan tuan blog with asben & tuan muda..hihi..bergambo ngan bara yg merah menyala..hihi

    ReplyDelete
  7. semangat nora elena..hihihi

    ReplyDelete
  8. Kalau tanam dalam pasu depan umah kat mesia ni agak2 idup tak??hehe..nak ke cameron jauh sangat..apetah lagi ke jepun..ngeh3 :D

    ReplyDelete
  9. asmara: betul2.. koen sini best ;)
    tahun ni tak g tgk rose..hehe

    ummi: haha taklah jg. cuma bila jumpa bunga ni, teringat ;)

    hanis: takda org nak amikkan gambar. kang pelik lak budak2 lain tgk manusia sorang ni..tak jg. nampak bunga ni berderet2 dpn uni n depan umah, teringat scene NE

    ReplyDelete
  10. kamalia: not necessary kena tgk NE..hehe kebetulan bunga y sama je

    ida japan: tu la. banyak kan. besar2 jambaknya.. nampak cam plastik pun ada

    アヌム ちゃん : apa nama bunga ni ya? kombinasi biru putih n ungu. cantik. taklah setia sangat. kebetulan je hihi.

    ReplyDelete
  11. myrule: cantik, tp xlah wangi cam rose ;)

    umie: oo ni model istimewa. penampilan kena sesekali je. kui3

    anah: hehe semangat y akan hilang la tu sat2 lg

    ryna: tu la. mana tau leh hidup kan.. tp tatau mana satu benihnya nak cuba tanam.. ecece cam gigih je ;)

    ReplyDelete
  12. tak abes lagi demam ke..
    saya da kebah da =p hehehe

    ReplyDelete
  13. kih2..ala2 demam nk tumbuh gg daa

    ReplyDelete
  14. demam NE... kalo tgk balik.. confirm senyum sorg2... kan3.. hehehe..

    ReplyDelete
  15. hehe.. ni musti buat kan? kih2

    ReplyDelete
  16. :) kuat betul pengaruh NE itew..

    ReplyDelete