Oct 6, 2011

seperti dulu

alhamdulillah,

sudah kembali seperti dulu...
tapi dengan pertambahan komitmen.
seperti kena ambil masa semula untuk adaptasi.
tentang banyak perkara
tentang budi bicara
tentang kerjasama
tentang tolak ansur
tentang semua
maka, berusahalah...
dengan gigih dan tabah. 
walaupun malasnya pun boleh tahan juga. hik ;)

17 comments:

  1. yuuhuuu, duduk mana? (sibuk tak? hehe)

    ReplyDelete
  2. hee kerja kat parit king ..;)

    ReplyDelete
  3. Selamat kembali bertugas! :D

    ReplyDelete
  4. eh.kak ez dh grad ke..dah blk mesia eh..gomen2 tatau..isk2..all da best kak ez dengan suasana baru..insy lama2 okla tu nanti..mesti seronok dh dpt duk dekat2 dgn tuan muda besar dan kecik :)

    ReplyDelete
  5. asmara: thanks.. kalut jg ni..hehe

    anum: belum grad.. y itulah belum selesai.. hee

    ReplyDelete
  6. Bz ek?? tertunggu2 update dari ez..huhu.. =)

    ReplyDelete
  7. yeah yeahh mummy da balik...hehhe...cik sori lama x berhubung..huhu..sy da kembali ke zmn spt sblm ank dara..rehat hnya ble mata tertutup..ni nsb my bos cti utk mgerjakan haji..wahhh..sgt sokak..blh buat parti buih..ahahha:)..camne keadaan di sana..adakah msh spt sama?hehhe..nnti kalu on ym buzz sy ye cik..hope sy ada kat tmpat...:)

    ReplyDelete
  8. ryna: hee tgh dlm proses suaikenal..wpun kat tempat sendiri ;)

    myyayang: kerja tambah byk ya.. xpa. redha je lah. kih2.. same goes to me later.. keadaan dah banyak berubah, wpun akarnya sama ;)

    ReplyDelete
  9. ez da balik?
    alhamdulillah..terubat segala kerinduan. =) hepi for you!

    ReplyDelete
  10. ashra: alhamdulillah.. dah kembali ke tempat 'jatuh lagikan dikenang, inikan pula...' hee. thanks

    ReplyDelete
  11. selamat kembali ke tanah melaya.. semoga dipermudahkan urusan utk menabur ilmu buat anak bangsa..

    ReplyDelete
  12. waahh...tyco2 dah balik ni.tatoootttt

    ReplyDelete
  13. Dah balik dah ez.. For good ye.. Dah dekat dgn tuan
    muda..

    ReplyDelete
  14. mya: mudah2an dpt berkongsi ilmu y ada..thanks

    eyeda: ha kita tak bawak balik raksasa la..;)

    juwita: dah. dekat dihati dekat dimata.. ;)

    ReplyDelete
  15. huhu..tsrmpak ngn pn.ez smlm...tkujat2..

    ReplyDelete
  16. eh yeke..ada hikmah kot disebalik tu kak ez..sabar ye..insy ada rezeki boleh dtg smbg balik habiskan mana yg x habis..mybe kali tu dtg dgn tuan besar dan tn kecik ke mana tau kan..

    ReplyDelete
  17. eyeda: hehe itulah.. tetiba je tserempak

    anum: mengharap hikmah di sebalik kejadian. sabar sabar sabar.. terima kasih dear

    ReplyDelete