Aug 3, 2011

segar si kuntum bunga

salam ramadhan hari ke3.
apa ya nak di kisahkan. 
cuaca panas terik, seperti di tanah melayu. angin bertiup kencang
maka, kita tengokla perkara2 y segar ya.
bukan ABC atau bandung cincau tau.. ehehe
rasanya, ada yang bertanya bunga2 dari taiwan aritu..
ini je koleksi bunga yang dirakam

ada juga jumpa bunga puding cam kat tanah melayu tu
lepas hujan.. segar..
taktau bunga ni boleh kembang ke tak. 
mungkin kembang siang hari
bunga apa ni ya?
cam bunga lili kampung je kan.. eh ye ke? pandai2 je..
saya rasa,
nampak segar je bunga2 ni disimbahi air hujan dan gemerlap neon
mudah2an hati2 kita jg selalu sesegar ini
dalam limpah rahmat kasih sayangNya

5 comments:

  1. cantiknyeeee....bunga.suka.lagi2 di malam hari.

    ReplyDelete
  2. Salam ramadhan dan selamat berpuasa :) Baru sempat nak wish dekat sini^^

    ReplyDelete
  3. salam easy..selamat menyambut ramadhan..sukew2 tengok bunge tuh sume..raya blik ke? or raya kat sini jek?aritu tgok gmbr tuan muda,somell sungguh..:))

    ReplyDelete
  4. ashra: cantik kn.. x kira siang malam ;)

    azatie: kan kan..;)

    anum: xpa. sama2lah kita bpuasa

    kamalia: salam ramadhan jg. raya kat sini nampaknya..hehe thanks.

    ReplyDelete