Jun 7, 2011

pamper your skin today


best kan dapat memanja2kan diri. 
rasa dah bertahun2 tak buat facial. terakhir rasanya masa preggy tahun lepas.
itupun dapat free coupon dari gynae. foot massage. best2.
lembut je. rasa nak suruh cik kak tu tambah masa barang sejam dua je lagi

haha angan2
sudahnya tangan ni sendiri la buat, bila lenguh2 badan..
terapi kendiri namanya

kombinasi meriah
marble chocolate cheese (yang kedekut cheese..hehe tu je y ada dalam peti)
menu minum petang hujung minggu lalu ;)

tu la.. kita dah cakap
kita ni tak boleh dibiarkan sendiri
asyik nak mengunyah je nanti..
err bukan ke awal tadi nak citer pasal memanjakan kulit
tengok, sudahnya citer tentang makan juga..
adehh

11 comments:

  1. agak jauh jugak tersasar ek? haha

    ReplyDelete
  2. yelah....semakin jauh tersasar....apapun macam sedap je

    ReplyDelete
  3. Owh...menggodanya chocolate cheese iteww..huhu :)

    ReplyDelete
  4. salam easy..tue la mula2 citer pasai penjagaan kulit pastu dah ke makan lak..hihi

    ReplyDelete
  5. kui3..bolela tuh..mangga tu nmpk sedap sungguh..beli kat jusco ke?p,mhl sungguhkan.sob..sob..

    ReplyDelete
  6. samalah kita....
    buat facial dulu sbb nak kawin..
    pastu da nak 3 thn tak manjakan diri..

    waaa...teringinnya..nak manjakan diri lagi

    sodapnya...suka choc cheese.feveret..

    ReplyDelete
  7. kucingorengemok: jauh kan..menyasar terus..hehe

    azam: haha tu lah kita. suka out of focus

    ryna: kukus je di petang hari minggu y sendiri ;)

    azatie: kih2.. kita memang suka makan

    kamalia: aah kat jusco. teringin. amiklah satu je.. siap tahan 4 hari tu.. ;)

    ashra: betul2. takdanya dah nak ber spa bagai..x bleh jadi nih..

    sedap, tp kurang chocolatey sikit

    ReplyDelete
  8. dua2 tu sungguh menyelerakan...dah lama tak manjakan diri last msa sebelum kawin haha ya ampun lamanyaaaa

    ReplyDelete
  9. kan kan.. dah masa kut nak refreshing diri ;)

    ReplyDelete
  10. wahh bestnyer dapat manjakan diri gitu...mkn tu pun nampak sedap..:)

    ReplyDelete
  11. lg best kalau dapat free kan.. erm makan2 sesedap rasa sendiri ;)

    ReplyDelete