Dec 17, 2010

putu kacang & tart nanas

raya dah lama berlalu.
tapi sampai sekarang masih terbayang2 deretan kuih2 raya aritu.
yang masa tu cuma dapat di pandang.
huh tak pa tak pa.
alah apa la sangat dengan kuih raya tu kan.
tapi
:
:
eh tak boleh tak boleh.
nak makan juga.
tak dapat y asli, dapat y ini pun jadilah.
kawan beli kuih ni di macau aritu.
tapi kenapa saya xjumpa ya..
rasanya iras sgt dgn putu kacang malaya tu.
sedap!
bezanya di dalamnya ada kacang2 y kasar.
huhu nikmat makan. rugi tak beli sendiri.
tak dapat tart nanas raya, makan tart nanas dari taiwan pun sedap.
dah la besar2, uishh lupa sat nikmat tart raya msia..




haa y terkini dapat anak itik ni pulak.
rasanya gaknya macam bahulu kut.


hujung2 tahun ni sensei banyak dapat hadiah.
apalagi merasa la kita sorang sikit.
arigatou ne

2 comments:

  1. sensei u tu, xreti2 ke nk hulur2 sikit kt i???
    Biasa ni:-p

    ReplyDelete
  2. sensei ckp,luar liputan..ahahaha

    ReplyDelete