Nov 23, 2008

cari pasal

bila hati dah mula serabut,
mula la rasa nak meliar-liar

nak melata-lata
cari pasal je namanya
walaupun implikasi nya boleh buat seriau rasa
erm tapi sebenarnya, tak serabut pun gini juga.hehe
alah..suka-suka hati diriku inilah
bukan sapa nak kisah pun, kan?

sepelaung je dari kawasan habitat
bersama sang merah selepas asar
berbekalkan sekeping duit jepun
bolehlah layan nafsu
alasan dari kalbu yang kelabu
mehla layan hasil kutipan
penat menjala tau..

teruja nampak menda nih.
seingatan pala, tak penah beli yang bentuk gini.
erm balik m'sia nanti mesti mak geleng pala je
di mana-mana saja anakmu berada
pastinya ekonomi negara di bantu
kan budak yang baik macam tu.. yoolah

macam duyung bersisik-sisik.
ni koleksi bulan lepas.
tapi tak sempat digayakan lagi.

ada ke gaya nak p lab bawa menda ni.
toksah la labu.. sabar eh.
ada masa, kena acara kita bawa la awak sama..

pelindung haba
maklumla, musim2 hibernasi
tenaga dan haba amat2 diperlukan
maka bertambahlah alasan konkrit nak menambah-nambah..

owh sukanya dgn warna ni..
yang ni pun belum dirasmikan lagi..
sabar ya. ambik mood dulu
walaupun wardrobe dah penuh dgn barang2 baru

hah yang ini lagilah.
sungguh mengujakan
rasa macam baby je.

mana ya topi bulu mcm ni masa dulu
tak salah wana merah n putih.
alahai,
rupanya dah tak berapa nak baby lagi
baby sendiri pun ermm..

hah kek coklat nescafe capucino on the way..
semerbak satu bilik
ntahkan apa rasanya.. nyum nyum


~aku masih terasa, masih terluka
tapi apalah maknanya rasa ini.. sendiri
terpulanglah pada rasa
pasrah aku padaNya
untuk kesekian kali..infiniti~

credit to www.darussyifa.com

1 comment:

  1. nak baju biru tu satu boleh??? cantik giler...

    ReplyDelete