Nov 24, 2012

Lagi-lagi lego

Hujung minggu datang lagi... 
haruslah pastikan segala mala tugas utama spt 
membasuh siap sebelum tm bangkit dari peraduannya..
lego yang sebelum ni, kecil2 dan macam sakit kat tangan
so beli lah versi y besar2 sikit ni..
siap ada tyre lagi..
so TM boleh imagine sini instead of blocks image
Erm layankan je la apa y nak dimainkannya...
Tapi cam best pulak main lego ni..

Hehe maknya lak y terlebey sudah...

tapi sudahnya,
kita la yang tak boleh bangkit buat keja lain
main je lah kejanya :)

3 comments:

  1. huhu xtaulah.. cam takda cara nak masuk tempat2 cam tu.. huhu

    ReplyDelete
  2. Bagus ni...
    Tm nak jadi engineer ye..hehe

    ReplyDelete