Nov 2, 2011

sedapnya makan coklat

tn muda dapat belated birthday present. 
chocolate crispy. 
owh memang kegemaran dia lah kalau yang berkaitan dengan coklat ni.
tak boleh tidak.
tau pulak tu y mana coklat dan y mana bukan
 
tinggal lagi, kena kawal lah
kalau beri pun tak banyak, saiz ibu jari kecil tu je sudah
nanti super aktif dibuatnya
tak termasuk mencomotkan pipi sendiri 
isk-isk
 
tengok tu, tak boleh tangguh2, nak juga.
  
sapa boleh nafi kelazatan coklat kan.
sedap
cuma, berpada-pada lah bila memakannya.
mudah2an manfaat coklat tak terhapus dek kerana berlebihan mengambilnya

9 comments:

  1. AF..auntie pun suka coklat tau..fave tu.. x nak share ngan auntie ke?.. :P

    ReplyDelete
  2. buleh2.. tp auntie pun jgn makan banyak2 tau..hik2

    ReplyDelete
  3. Sukanya dia dapat cokelat.. tak toleh kiri kanan dah..heheh ;)

    ReplyDelete
  4. ala..nak jugak..
    auntie sgt suka cekelat tau!

    bak sket...hehe

    ReplyDelete
  5. leh kwn sm auntie..auntie pon pantang tgk choc nih...lagi2 dark choc...wahhh...sedappp...!!

    ReplyDelete
  6. budak 2 memang suka.. anak akak fateh pun suka sngat .. kena ada je stok.. huhuhuh..

    ReplyDelete
  7. dapnyer cikelat auntie pun suka jugak...

    ReplyDelete
  8. sy pn peminat cekelat..huhuu

    ReplyDelete
  9. semua pun suka kan coklat rupanya.. hehe best kan.. yummy

    ReplyDelete