Mar 15, 2009

apa ada dengan mac?



hari y sepi lagi sunyi. masa yang berlalu bersama kemalasan yang maksima.. akibat terkesan dengan 1% of anything..maka, sesaat tersingkap di minda, perkara-perkara yang berlaku tahun-tahun y sudah..pada saat2 ini

*gambar bila la ni.. dah tentu gambar lama

terasa bulan mac punyai istimewa sendiri
~mac 2006..harapan yang terdetik.
~mac 2007..harapan hanya k.a.w.a.n.
~mac 2008..harapan yang kritikal.1% chance of anything
~mac 2009..

detik2 kritikal dalam sebuah usaha yang infiniti.
saat dikhabarkan berita beserta harapan oleh keluarganya, ntah apa perasaan ini, sedang si dia tidak berkata apa, sedang diri ada masa sekitar 28hari untuk..arghh dilema seorang aku

*2006..seorang kawan memilih untuk menyimpan ;)

sedang seorang aku bukannya begitu berani dan setekad ini untuk soal seperti itu.
tapi entah mengapa, seorang aku boleh begitu yakin untuk semua itu..
andai itu yang boleh dianggap infiniti,
maka hanya dan padaNya penyerahan seorang aku berpanjangan.
.usaha seorang aku untuk detik masa yang tinggal..

*2 mac 2008..hanya kawan


kala itu, masa makin hampir ke penghujung, usaha masih buntu.
akhirnya aku diberitakan "kalau ada jodoh, adalah..",
bagai terduduk rasanya. hampa.. maka pasrah lah hati.
untuk kesekian kali membujuk hati, percayalah mungkin ini yang terbaik untuk mu..

alahai macam sayu je.. ;)
tapi untuk seorang aku, detik inilah jalan permulaan.
andai suatu masa seorang aku terlupa atas apa yang telah diri miliki,
inilah tanda di mana bermula segala,
inilah pangkal yang perlu seorang aku berpaling untuk menginsafi...
untuk seorang aku sentiasa mensyukuri segala,
untuk sentiasa menerima seadanya,
untuk sentiasa tidak terlupa dengan rasa yang tercipta...

*buat rasa&jiwa.. terima kasih untuk segala..
kalau rasa percaya jiwa, kita akan bahagia selamanya

No comments:

Post a Comment