Jul 7, 2011

nasi goreng salah laku

ni apa punya masak daa..

gara2 menonton filem terhangat di malaya 2011.
best. sume main peranan. ada mesej.

tetapi

walaupun ini realiti hidup di sudut penjuru kelompok masyarakat
walaupun berbuat salah laku dengan niat untuk membantu orang tua
walaupun bertindak melampau untuk memperbaiki hidup

yang kurang baik tetap kurang baik.
yang salah tetap salah walau apa niatnya
semoga dijauhkan dari terjebak dari salahlaku2
semoga selalu di beri petunjuk

gua eh saya.. hehe tengok, cepat je nak terpengaruh.
agak2 mereka pandai makan nasi goreng dgn sambal kerang tak?
agak2 buat dan makan 
pancake gulung kelapa pukul 12 mlm tu salah laku tak?
memang salah betul presentationnya. adeh!

4 comments:

  1. hehe...mau gumuk ni kalu makan tgh malam. =p walaupun pancake.

    ReplyDelete
  2. Mcm menarik pancake gulung u tu..alahai..cer ajar sikit

    ReplyDelete
  3. アヌム ちゃん: aah. kita dah buat perangai la tu. lapa tgh2 mlm ;)

    ashra: nak buat cmn, selagi xmkn xleh tdo.. hehe alasan

    cahaya: ala, u wat pancake pastu u gulung je.. hehe

    ReplyDelete